A távfelügyeleti központ feladata: a felügyelt objektumokba telepített riasztórendszerek jelzéseinek fogadása, feldolgozása, tárolása, és a diszpécser tájékoztatása.
A távfelügyeleti központ feladata: a felügyelt objektumokba telepített riasztórendszerek jelzéseinek fogadása, feldolgozása, tárolása, és a diszpécser tájékoztatása.
Tisztelt Ügyfeleink!
Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.
Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.
Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.
Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:
műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069