Általában a karbantartásokról

Szerviz szolgáltatásunk az ország egész területén elérhető.

A szerviz szolgáltatás kiterjed cégünk, vagy más cég által telepített riasztó, tűzjelző, CCTV kamera, beléptető és társasházi kaputelefon rendszerekre. 24 órás telefonos ügyeleti rendszerünk révén a hétvégi vagy ünnepnapi meghibásodások esetén is a reálisan elvárható legrövidebb idő alatt szerviztechnikust küldünk a helyszínre.

A garanciális és a karbantartásra szerződött partnereink elsőbbséget élveznek, szerződött időn belüli szerviz kivonulással. A garancián túli időszakra előnyös karbantartási szerződéssel állunk partnereink rendelkezésére. Szolgáltatásunk kiterjed az összes általunk telepített gyártó termékére. Más cég által kiépített rendszer karbantartására előzetes felmérést követően kötünk szerződést.

A rendszeres karbantartások által sokkal megbízhatóbbak és hosszabb ideig üzembiztosak lesznek a biztonságtechnikai rendszerek. Természetesen ekkor is előfordulhatnak váratlan hibák, de biztos, hogy egy elhanyagolt, több éve kiépített technika előbb utóbb a bosszúságot okozza, nem látja el kellően a feladatát.

Néhány példa ami miatt nem biztos, hogy megfelelően üzemel riasztó – rendszere:

  • Emlékszik mikor volt utoljára akkumulátor cserélve riasztó rendszerében? Ha három évnél több, indokolt cseréje.
  • Használt ingatlanhoz jutott és nem tudja a riasztó rendszerének a kódját megváltoztatni?
  • Riasztó vagy tűzjelző rendszere indokolatlan vakriasztásokkal sokkolja szomszédjait?
  • Bizonytalan a rendszer kezelését illetően?

Az ügyeleti telefonszámon a technikai segítségnyújtást azok is igénybe vehetik, akik eddig nem voltak kapcsolatban cégünkkel.

Ügyeleti szerviz telefonszámunk: +36 20 968 3081

Gyakran a készülékek üzemeltetésének ismerethiánya okozza a problémát. Szervizelés, javítás vagy karbantartás alkalmával (a telepítéseket is beleértve), minden felhasználó számára részletes oktatást tartunk a rendszer felhasználói szintű kezeléséről. Javaslatot teszünk az optimális üzemeltetésre, a helyi munkák során szerzett tapasztalatok alapján.

Fontos:

Amennyiben kérdései vannak, telefonon vagy e-mailben érdeklődjön. Ha e-mailen keres meg minket, kérjük minden esetben adja meg telefonos elérhetőségét, a gyorsabb kommunikáció végett. Ha nem ismeri a rendszer gyártóját vagy típusát, digitális fényképet küldve e-mail címünkre gyorsabb segítséget tudunk adni.

Érdeklődését, kérdéseit örömmel fogadjuk!

Tartalom megosztása:

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next