Szerviz szolgáltatásunk az ország egész területén elérhető.
A szerviz szolgáltatás kiterjed cégünk, vagy más cég által telepített riasztó, tűzjelző, CCTV kamera, beléptető és társasházi kaputelefon rendszerekre. 24 órás telefonos ügyeleti rendszerünk révén a hétvégi vagy ünnepnapi meghibásodások esetén is a reálisan elvárható legrövidebb idő alatt szerviztechnikust küldünk a helyszínre.
A garanciális és a karbantartásra szerződött partnereink elsőbbséget élveznek, szerződött időn belüli szerviz kivonulással. A garancián túli időszakra előnyös karbantartási szerződéssel állunk partnereink rendelkezésére. Szolgáltatásunk kiterjed az összes általunk telepített gyártó termékére. Más cég által kiépített rendszer karbantartására előzetes felmérést követően kötünk szerződést.
A rendszeres karbantartások által sokkal megbízhatóbbak és hosszabb ideig üzembiztosak lesznek a biztonságtechnikai rendszerek. Természetesen ekkor is előfordulhatnak váratlan hibák, de biztos, hogy egy elhanyagolt, több éve kiépített technika előbb utóbb a bosszúságot okozza, nem látja el kellően a feladatát.
Néhány példa ami miatt nem biztos, hogy megfelelően üzemel riasztó – rendszere:
- Emlékszik mikor volt utoljára akkumulátor cserélve riasztó rendszerében? Ha három évnél több, indokolt cseréje.
- Használt ingatlanhoz jutott és nem tudja a riasztó rendszerének a kódját megváltoztatni?
- Riasztó vagy tűzjelző rendszere indokolatlan vakriasztásokkal sokkolja szomszédjait?
- Bizonytalan a rendszer kezelését illetően?
Az ügyeleti telefonszámon a technikai segítségnyújtást azok is igénybe vehetik, akik eddig nem voltak kapcsolatban cégünkkel.
Ügyeleti szerviz telefonszámunk: +36 20 968 3081
Gyakran a készülékek üzemeltetésének ismerethiánya okozza a problémát. Szervizelés, javítás vagy karbantartás alkalmával (a telepítéseket is beleértve), minden felhasználó számára részletes oktatást tartunk a rendszer felhasználói szintű kezeléséről. Javaslatot teszünk az optimális üzemeltetésre, a helyi munkák során szerzett tapasztalatok alapján.
Fontos:
Amennyiben kérdései vannak, telefonon vagy e-mailben érdeklődjön. Ha e-mailen keres meg minket, kérjük minden esetben adja meg telefonos elérhetőségét, a gyorsabb kommunikáció végett. Ha nem ismeri a rendszer gyártóját vagy típusát, digitális fényképet küldve e-mail címünkre gyorsabb segítséget tudunk adni.
Érdeklődését, kérdéseit örömmel fogadjuk!