Általában a karbantartásokról

Szerviz szolgáltatásunk az ország egész területén elérhető.

A szerviz szolgáltatás kiterjed cégünk, vagy más cég által telepített riasztó, tűzjelző, CCTV kamera, beléptető és társasházi kaputelefon rendszerekre. 24 órás telefonos ügyeleti rendszerünk révén a hétvégi vagy ünnepnapi meghibásodások esetén is a reálisan elvárható legrövidebb idő alatt szerviztechnikust küldünk a helyszínre.

A garanciális és a karbantartásra szerződött partnereink elsőbbséget élveznek, szerződött időn belüli szerviz kivonulással. A garancián túli időszakra előnyös karbantartási szerződéssel állunk partnereink rendelkezésére. Szolgáltatásunk kiterjed az összes általunk telepített gyártó termékére. Más cég által kiépített rendszer karbantartására előzetes felmérést követően kötünk szerződést.

A rendszeres karbantartások által sokkal megbízhatóbbak és hosszabb ideig üzembiztosak lesznek a biztonságtechnikai rendszerek. Természetesen ekkor is előfordulhatnak váratlan hibák, de biztos, hogy egy elhanyagolt, több éve kiépített technika előbb utóbb a bosszúságot okozza, nem látja el kellően a feladatát.

Néhány példa ami miatt nem biztos, hogy megfelelően üzemel riasztó – rendszere:

  • Emlékszik mikor volt utoljára akkumulátor cserélve riasztó rendszerében? Ha három évnél több, indokolt cseréje.
  • Használt ingatlanhoz jutott és nem tudja a riasztó rendszerének a kódját megváltoztatni?
  • Riasztó vagy tűzjelző rendszere indokolatlan vakriasztásokkal sokkolja szomszédjait?
  • Bizonytalan a rendszer kezelését illetően?

Az ügyeleti telefonszámon a technikai segítségnyújtást azok is igénybe vehetik, akik eddig nem voltak kapcsolatban cégünkkel.

Ügyeleti szerviz telefonszámunk: +36 20 968 3081

Gyakran a készülékek üzemeltetésének ismerethiánya okozza a problémát. Szervizelés, javítás vagy karbantartás alkalmával (a telepítéseket is beleértve), minden felhasználó számára részletes oktatást tartunk a rendszer felhasználói szintű kezeléséről. Javaslatot teszünk az optimális üzemeltetésre, a helyi munkák során szerzett tapasztalatok alapján.

Fontos:

Amennyiben kérdései vannak, telefonon vagy e-mailben érdeklődjön. Ha e-mailen keres meg minket, kérjük minden esetben adja meg telefonos elérhetőségét, a gyorsabb kommunikáció végett. Ha nem ismeri a rendszer gyártóját vagy típusát, digitális fényképet küldve e-mail címünkre gyorsabb segítséget tudunk adni.

Érdeklődését, kérdéseit örömmel fogadjuk!

Tartalom megosztása:

Tisztelt Ügyfeleink!

Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.

Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.

Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.

Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:

műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next