Riasztórendszer karbantartási feladatai

Mit kell tudnunk a riasztórendszerek karbantartásáról és egyáltalán miért fontos a rendszeres karbantartás?

A riasztórendszerek kiépítésük után folyamatosan a nap 24 órájában a rendelkezésünkre állnak. Csak éppen nem foglalkozunk velük és természetesnek vesszük, hogy amikor kell működjön. Talán egyértelműen belátható, hogy rendszerünk rendeltetésszerű működésének sarkalatos pontja a mindenkori működési alkalmasság. Mit sem ér az a berendezés, amely tegnap még működött, ma pedig – pedig éppen ma történt a betörés – nem jelzett. Ezt megelőzendő, riasztórendszerét negyedéves, féléves vagy éves ciklikussággal ellenőriztetni kell.

A karbantartásnál ellenőrizzük:

  • Eszközök működőképességét, állapottól függően tisztítása
  • Érzékelők érzékenység beállítása, ha szükséges
  • Központ működőképességének ellenőrzése.
  • Központban lévő tápegység ellenőrzése, tápellátás, áramfelvétel
  • Akkumulátor vizsgálata (szünetmentesség vizsgálata)
  • Hang-fényjelző ellenőrzése, szünetmentesség vizsgálata
  • Esetleges vezérlések ellenőrzése
  • Próba riasztások elvégzése
  • Szimulált hibák ellenőrzése (szabotázs hiba, akkumulátor hiba, táp feszültség hiba stb.)
  • Távfelügyeleti jelzések ellenőrzése, kommunikáció

Sürgősségi esetben – a szerződés tartalmától függően – 3, 6, 12, vagy 24 órán belül segítségére sietünk ügyfeleinknek. Különlegesen sürgős esetben – például egy, a betörés következtében szándékosan megrongált riasztó javítása miatt (ez már többször előfordult) – a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre megyünk. Ekkor ugyanis szinte azonnali segítség szükséges az ingatlan, és a védett tárgyak állagának megóvásához.

Tartalom megosztása:

Tisztelt Ügyfeleink!

Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.

Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.

Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.

Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:

műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next