firmware-frissites-hikvision

Firmware-frissítés Szóljon hozzá

Segédlet HIKVISION eszközök firmware-ének frissítéséhez.

1. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

1.1 A szolgáltatás célja

A legtöbb Hikvision eszközön lehetőség van – bizonyos megkötések mellett – a gyári szoftver egyéni frissítésére. Ezzel a művelettel lényegesen egyszerűbb hozzájutni a frissebb rendszerek nyújtotta extra szolgáltatásokhoz, és javítani az esetlegesen előforduló szoftveres hibákat. Az aktuálisan elérhető legfrissebb firmware-ekről érdeklődjön viszonteladójánál.

1.2 Fontos tudnivaló

A firmware-ek digicap.dav, vagy digicap.mav nevű fájlok. A készülék beállításai csak abban az esetben őrződnek meg, ha az aktuálisnál frissebb firmware-t töltünk fel a készülékre. Amennyiben régebbi firmware-rel próbálkozunk, úgy a beállításaink elveszhetnek.

2. FRISSÍTÉSHEZ SZÜKSÉGES ELŐFELTÉTELEK, ESZKÖZÖK

A frissítésnek három lehetséges módszere van. Módszertől függően különböző előfeltételek szükségesek a művelethez.

Helyi menün keresztül (csak rögzítő esetében lehetséges), az ehhez szükséges eszközök:

  • Monitor, egér,
  • Firmware fájl USB pendrive-on.

Böngészőn keresztül; az ehhez szükséges eszközök:

  • Számítógép ethernet csatlakozóval,
  • Firmware fájl,
  • Böngésző (Mozilla Firefox a megfelelő plugin javítással)

iVMS-4200 kliensszoftveren keresztül, az ehhez szükséges eszközök:

  • Számítógép ethernet csatlakozóval,
  • Firmware fájl,
  • iVMS-4200 kliensszoftver.

3. FRISSÍTÉS MENETE

3.1 Frissítés helyi menüben

Lépjen be a helyi menübe. Ehhez a főképernyőn kattintson jobb gombbal.

A jelszót az első használatot követően változtassa meg!

Navigáljon a Karbantartás -> Frissítés -> Helyi Frissítés menübe!

Csatlakoztassa az eszközhöz a firmware-t tartalmazó háttértárat, és kattintson a jobb felső sarokban található Frissít gombra.

Jelölje ki a használandó firmware-t, majd kattintson a bal alsó sarokban található Frissít gombra! A készülék automatikusan elvégzi a frissítés folyamatát, majd egy újraindítást követően érvényesíti azt. A frissítési folyamatot csak az adott eszközhöz készített firmware-rel lehet elvégezni. Más eszközhöz készült firmware feltöltését a rendszer nem engedi.

3.2 Frissítés böngészőn keresztül

Csatlakoztassa a Hikvision eszközt a LAN hálózatra, vagy közvetlenül a számítógéphez az Ethernet portok segítségével.

Indítsa el a böngészőt, majd a címsorba gépelje be a Hikvision eszköz IP címét. FONTOS, hogy a számítógép IP címe ugyanabban a tartományban legyen, mint a Hikvision eszköz! Pl.: 192.0.0.64 esetén 192.0.0.128.

Lépjen be a menübe! Navigáljon a Beállítás -> Alap/Haladó beállítások -> Rendszer -> Karbantartás menübe!

A távoli frissítés résznél kattintson a böngészés gombra és navigáljon abba a könyvtárba, ahol a kérdéses firmware található, és válassza ki. FONTOS, hogy három alkönyvtárnál ne legyen mélyebben a firmware.

Kattintson a Frissít gombra. Ezután a készülék automatikusan elvégzi a frissítés folyamatát, majd egy újraindítást követően érvényesíti azt. A frissítési folyamatot csak az adott eszközhöz készített firmware-rel lehet elvégezni. Más eszközhöz készült firmware feltöltését a rendszer nem engedi.

3.3 Frissítés iVMS-4200 kliensszoftveren keresztül

Csatlakoztassa a Hikvision eszközt a LAN hálózatra, vagy közvetlenül a számítógéphez az Ethernet portok segítségével. Indítsa el az iVMS-4200 kliensszoftvert.! Navigáljon a Vezérlőpult -> Eszk. Menedzs -> Szerver menüpontra. Az Online eszköz ablakon válassza ki a frissítendő eszközt és kattintson rá duplán!

Állítsa be az eszköz IP címét! Majd Kattintson az OK majd a Hozzáadás a klienshez gombra.

Kattintson a Távoli konfiguráció gombra.

Navigáljon a Rendszer -> Rendszer karbantartása menüpontba.

Kattintson a ikonra és keresse meg, majd jelölje ki a kérdéses firmware-t. FONTOS, hogy három alkönyvtárnál ne legyen mélyebben a firmware!

Kattintson a Frissít gombra! Ezután a készülék automatikusan elvégzi a frissítés folyamatát, majd egy újraindítást követően érvényesíti azt. A frissítési folyamatot csak az adott eszközhöz készített firmware-rel lehet elvégezni. Más eszközhöz készült firmware feltöltését a rendszer megakadályozza.

4. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK

Ha a frissítés átviteli hiba miatt megszakad, előfordulhat, hogy az eszköz működésképtelenné válik. Juttassa vissza az eszközt szervizünkbe, itt működőképes állapotba tudjuk hozni.

forrás:RIEL

Tartalom megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Tisztelt Ügyfeleink!

Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.

Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.

Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.

Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:

műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next