Hik-Connect beállítása és használata

Hik-Connect beállítása és használata Szóljon hozzá

Segédlet HIKVISION eszközök távoli elérésének beállításához Hik-Connect használatával.

A HIK-CONNECT szolgáltatásról

A HIK-CONNECT szolgáltatás távoli élőkép megtekintést, rögzített felvétel visszajátszást és távoli paraméterezést teszt lehetővé.

A HIDDNS szolgáltatás felfüggesztésével a HIKVISION áttért az új HIK-CONNECT szolgáltatásra. Ez a szolgáltatás egyesíti a P2P (korábban EZVIZ) és a korábbi HIDDNS technológiát. Ennek köszönhetően könnyen elérhetők távolról az eszközök attól függetlenül, hogy a port továbbítás engedélyezett vagy sem.

A szolgáltatás igénybevételéhez nem feltétlenül szükséges a port továbbítás (port forward), csak abban az esetben, ha a távoli eszközökön beállítások elvégzése szükséges.

A HIK-CONNECT szolgáltatás beállítása (Port továbbítás nélkül)

  • Szükséges hálózati beállítások (DNS szerver nélkül a szolgáltatás nem működik)
    • Beállítások > Hálózati > Alapbeállítások > TCP/IP menüpontban Első DNS szerver: 8.8.8.8
  • A szolgáltatás engedélyezése az eszközök menüjében:
    • Beállítások > Hálózati > Speciális beáll. > Platform-hozzáférés menüpontban az engedélyezés melletti jelölőnégyzet bepipálása szükséges.
    • A Platform-hozzáférési mód jelenleg EZVIZ Felhő P2P, későbbiekben HIK-CONNECT.
    • Szerver címe dev.eu.hik-connect.com.

Eszköz hozzáadása webes felületen

  • Regisztráljon a www.hik-connect.com oldalon (amennyiben már létezik EZVIZ felhasználói fiókja lépjen be azzal és a következő lépéseket hagyja ki).
  • Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába.
  • Lépjen be a Device Management menübe.
  • Nyomja meg a jobb felső sarokban lévő Add gombot.
  • Írja be az eszköz sorozatszámát, majd nyomja meg a Search gombot
  • Nyomja meg a + gombot a felderített eszközön.
  • Írja be az eszköz Verification kódját, majd nyomja meg az Add gombot.
  • Amennyiben a fenti lépéseket helyesen elvégezte, az eszköz a fiókban megjelenik.
  • Az ide felvett eszközök a HIK-CONNECT telefonos applikációban is megjelennek, mert az eszközök a fiókhoz vannak hozzárendelve.
  • Amennyiben az eszközt egy végfelhasználó számára meg kell osztani, a Device Operation oszlopban a balról harmadik share gombbal meg lehet osztani
    • Ehhez a végfelhasználó felhasználói fiókjának a nevét kell megadni. Ezután a végfelhasználó fiókjában megjelenik a Device Shared by Others menüpont alatt, ahol tetszőlegesen szerkeszthető a Device Domain, mégsem befolyásolja az eredeti tulajdonos által megadott Device Domain értéket. Ezáltal több domainről is elérhető az eszköz (pl.: http://hik-connect.com/kifliutcazsemleszam és http://hik-connect.com/telep1 ugyan arra a Hikvision eszközre mutatnak).

Eszköz hozzáadása mobilkliensen keresztül QR-kóddal

  • Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a korábban létrehozott felhasználói fiókjával.
  • Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.
  • Olvassa be az eszköz azonosító címkéjén lévő QR-kódot.
  • Nyomja meg a Hozzáad gombot az eszköz felvételéhez.
  • A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).
  • A hozzáadást követően láthatóvá válik (válnak) a felvett eszköz kameraképe(i).

Eszköz hozzáadása mobilkliensen keresztül sorozatszám alapján

  • Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a létrehozott felhasználói fiókjával (vagy a korábban létrehozott EZVIZ felhasználói fiókjával).
  • Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.
  • Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő ceruza szimbólumra.
  • Adja meg az eszköz 9 jegyű sorozatszámát és koppintson a nagyító szimbólumra.
  • Koppintson a Hozzáad gombra.
  • Adja meg az eszköz Verification kódját, majd koppintson az OK gombra.
  • A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).

A HIK-CONNECT program használata port továbbítás segítségével

  • A port továbbítás (port forward) azért szükséges, hogy a távoli eszközön beállításokat lehessen végrehajtani és az új HIK-DOMAIN segítségével távolról elérhetők legyenek az eszközök webes felületen keresztül is.
  • Az applikáción keresztül a következő beállításokat érhetők el:
    • Idő beállítása,
    • Jelszó megváltoztatása,
    • Rögzítési ütemezés beállítása/változtatása,
    • Normal/smart események beállítása (pl. mozgásérzékelés).
  • A fent felsorolt funkciók nem működnek a P2P (peer to peer) szolgáltatás nélkül, így a 2. vagy 3. pontban leírtakat is szükséges elvégezni (attól függően, hogy melyik hozzáadási módszert került kiválasztásra) ahhoz, hogy a rögzítő illetve a kamera beállításai elérhetők legyenek, valamint hogy használható legyen a HIK-CONNECT DOMAIN szolgáltatás.
  • A beállításhoz koppintson a Device gombra
  • Koppintson a jobb felső sarokban lévő + jelre.
  • Kattintson a Kézi hozzáadás gombra.

A HIK-CONNECT fiók hozzáadása IVMS-4200 programhoz

  • Nyissa meg az iVMS-4200 programot.
  • Kattintson az Eszközmenedzser modulra, azon belül a Szerver fülre.
  • Kattintson az Új eszköztípus hozzáadása gombra és válassza ki az EZVIZ Felhő P2PEszköz opciót, majd nyomja meg az OK gombot.
  • Kattintson a létrehozott eszköztípusra, majd kattintson a Belépés fülre és adja meg a belépéshez szükséges adatokat. (Az EZVIZ Felhő P2P fiók rovatba a HIK-CONNECT fiók NICKNAME-et kell beírni, ez a HIK-CONNECT fiók System management >  Account menüpont alatt található.)
  • Sikeres belépést követően megjelenik a fiók és a már felvett eszközök.
  • A felvett eszközök kameraképei a Fő nézetben megtekinthetők. A szükséges kamerát a Kamerák listából választhatók ki és drag&drop módszerrel húzhatók a nézetbe.

Gyakori kérdések

Nincs „Verification kód” a terméken, illetve a rögzítő menüjében.

  • Próbálja meg az „ABCDEF” betűkombinációt.
  • Amennyiben nem sikerült a fent említett kód, keresse műszaki ügyeletünket.

Egy eszközt több alkalommal is lehet regisztrálni?

  • Csak abban az esetben, ha törölve lett a HIK-CONNECT rendszerből és ezt követően.

Egy eszközt lehetséges-e több HIK-CONNECT fiókhoz felvenni?

  • Nem, egy eszközt csak egy fiókhoz lehet felvenni.

Lehet-e csak kamerát hozzáadni a fiókhoz?

  • Igen, lehet.

Lehetséges-e távoli konfiguráció A HIK-CONNECT platformon?

  • A távoli konfiguráció abban az esetben lehetséges, ha a megfelelő port továbbítást elvégeztük és elvégeztük a leírásban leírtakat.

Lehetséges-e egy HIK-CONENCT fiókot több iVMS klienshez (iVMS-4200) illetve mobilklienshez hozzáadni?

  • Igen, lehetséges.

Hogyan lehet megosztani a telepített és regisztrált eszközöket?

  • A www.ezvizlife.com oldalon be kell jelentkezni és a „Friend management” menüpontban tudjuk megosztani az eszközöket. Csak olyan személlyel tudjuk megosztani az eszközöket aki szintén rendelkezik EZVIZ vagy HIK-CONNECT fiókkal.

Hol találom a „Device Serial”számot (9 db számjegy)?

  • Az eszköz dobozán található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az eszközön található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az SADP program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • iVMS-4200 program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • Az eszközök webes-felületén az „Általános információk” menüpontban.

Hol találom a „Verification Code”-ot?

  • Az eszközön található azonosító matricán „Verification Code: ABCDEF” formátumban.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat-> Speciális -> Platform hozzáférés menüpontban.
  • Kamerák esetében a 5.4.5 FW-től kezdve létrehozható Platform hozzáférés beállítása alatt.

Hol találom az eszköz QR-kódját?

  • Az eszközön található azonosító matricán.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat > Speciális > Platform hozzáférés menüpontban

Honnan tudom letölteni a HIK-CONNECT alkalmazást?

  • Android: Play Áruház.
  • Apple: App Store.

forrás:RIEL

Tartalom megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Tisztelt Ügyfeleink!

Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.

Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.

Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.

Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:

műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next