Hik-Connect beállítása és használata

Hik-Connect beállítása és használata Szóljon hozzá

Segédlet HIKVISION eszközök távoli elérésének beállításához Hik-Connect használatával.

A HIK-CONNECT szolgáltatásról

A HIK-CONNECT szolgáltatás távoli élőkép megtekintést, rögzített felvétel visszajátszást és távoli paraméterezést teszt lehetővé.

A HIDDNS szolgáltatás felfüggesztésével a HIKVISION áttért az új HIK-CONNECT szolgáltatásra. Ez a szolgáltatás egyesíti a P2P (korábban EZVIZ) és a korábbi HIDDNS technológiát. Ennek köszönhetően könnyen elérhetők távolról az eszközök attól függetlenül, hogy a port továbbítás engedélyezett vagy sem.

A szolgáltatás igénybevételéhez nem feltétlenül szükséges a port továbbítás (port forward), csak abban az esetben, ha a távoli eszközökön beállítások elvégzése szükséges.

A HIK-CONNECT szolgáltatás beállítása (Port továbbítás nélkül)

  • Szükséges hálózati beállítások (DNS szerver nélkül a szolgáltatás nem működik)
    • Beállítások > Hálózati > Alapbeállítások > TCP/IP menüpontban Első DNS szerver: 8.8.8.8
  • A szolgáltatás engedélyezése az eszközök menüjében:
    • Beállítások > Hálózati > Speciális beáll. > Platform-hozzáférés menüpontban az engedélyezés melletti jelölőnégyzet bepipálása szükséges.
    • A Platform-hozzáférési mód jelenleg EZVIZ Felhő P2P, későbbiekben HIK-CONNECT.
    • Szerver címe dev.eu.hik-connect.com.

Eszköz hozzáadása webes felületen

  • Regisztráljon a www.hik-connect.com oldalon (amennyiben már létezik EZVIZ felhasználói fiókja lépjen be azzal és a következő lépéseket hagyja ki).
  • Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába.
  • Lépjen be a Device Management menübe.
  • Nyomja meg a jobb felső sarokban lévő Add gombot.
  • Írja be az eszköz sorozatszámát, majd nyomja meg a Search gombot
  • Nyomja meg a + gombot a felderített eszközön.
  • Írja be az eszköz Verification kódját, majd nyomja meg az Add gombot.
  • Amennyiben a fenti lépéseket helyesen elvégezte, az eszköz a fiókban megjelenik.
  • Az ide felvett eszközök a HIK-CONNECT telefonos applikációban is megjelennek, mert az eszközök a fiókhoz vannak hozzárendelve.
  • Amennyiben az eszközt egy végfelhasználó számára meg kell osztani, a Device Operation oszlopban a balról harmadik share gombbal meg lehet osztani
    • Ehhez a végfelhasználó felhasználói fiókjának a nevét kell megadni. Ezután a végfelhasználó fiókjában megjelenik a Device Shared by Others menüpont alatt, ahol tetszőlegesen szerkeszthető a Device Domain, mégsem befolyásolja az eredeti tulajdonos által megadott Device Domain értéket. Ezáltal több domainről is elérhető az eszköz (pl.: http://hik-connect.com/kifliutcazsemleszam és http://hik-connect.com/telep1 ugyan arra a Hikvision eszközre mutatnak).

Eszköz hozzáadása mobilkliensen keresztül QR-kóddal

  • Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a korábban létrehozott felhasználói fiókjával.
  • Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.
  • Olvassa be az eszköz azonosító címkéjén lévő QR-kódot.
  • Nyomja meg a Hozzáad gombot az eszköz felvételéhez.
  • A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).
  • A hozzáadást követően láthatóvá válik (válnak) a felvett eszköz kameraképe(i).

Eszköz hozzáadása mobilkliensen keresztül sorozatszám alapján

  • Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a létrehozott felhasználói fiókjával (vagy a korábban létrehozott EZVIZ felhasználói fiókjával).
  • Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.
  • Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő ceruza szimbólumra.
  • Adja meg az eszköz 9 jegyű sorozatszámát és koppintson a nagyító szimbólumra.
  • Koppintson a Hozzáad gombra.
  • Adja meg az eszköz Verification kódját, majd koppintson az OK gombra.
  • A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).

A HIK-CONNECT program használata port továbbítás segítségével

  • A port továbbítás (port forward) azért szükséges, hogy a távoli eszközön beállításokat lehessen végrehajtani és az új HIK-DOMAIN segítségével távolról elérhetők legyenek az eszközök webes felületen keresztül is.
  • Az applikáción keresztül a következő beállításokat érhetők el:
    • Idő beállítása,
    • Jelszó megváltoztatása,
    • Rögzítési ütemezés beállítása/változtatása,
    • Normal/smart események beállítása (pl. mozgásérzékelés).
  • A fent felsorolt funkciók nem működnek a P2P (peer to peer) szolgáltatás nélkül, így a 2. vagy 3. pontban leírtakat is szükséges elvégezni (attól függően, hogy melyik hozzáadási módszert került kiválasztásra) ahhoz, hogy a rögzítő illetve a kamera beállításai elérhetők legyenek, valamint hogy használható legyen a HIK-CONNECT DOMAIN szolgáltatás.
  • A beállításhoz koppintson a Device gombra
  • Koppintson a jobb felső sarokban lévő + jelre.
  • Kattintson a Kézi hozzáadás gombra.

A HIK-CONNECT fiók hozzáadása IVMS-4200 programhoz

  • Nyissa meg az iVMS-4200 programot.
  • Kattintson az Eszközmenedzser modulra, azon belül a Szerver fülre.
  • Kattintson az Új eszköztípus hozzáadása gombra és válassza ki az EZVIZ Felhő P2PEszköz opciót, majd nyomja meg az OK gombot.
  • Kattintson a létrehozott eszköztípusra, majd kattintson a Belépés fülre és adja meg a belépéshez szükséges adatokat. (Az EZVIZ Felhő P2P fiók rovatba a HIK-CONNECT fiók NICKNAME-et kell beírni, ez a HIK-CONNECT fiók System management >  Account menüpont alatt található.)
  • Sikeres belépést követően megjelenik a fiók és a már felvett eszközök.
  • A felvett eszközök kameraképei a Fő nézetben megtekinthetők. A szükséges kamerát a Kamerák listából választhatók ki és drag&drop módszerrel húzhatók a nézetbe.

Gyakori kérdések

Nincs „Verification kód” a terméken, illetve a rögzítő menüjében.

  • Próbálja meg az „ABCDEF” betűkombinációt.
  • Amennyiben nem sikerült a fent említett kód, keresse műszaki ügyeletünket.

Egy eszközt több alkalommal is lehet regisztrálni?

  • Csak abban az esetben, ha törölve lett a HIK-CONNECT rendszerből és ezt követően.

Egy eszközt lehetséges-e több HIK-CONNECT fiókhoz felvenni?

  • Nem, egy eszközt csak egy fiókhoz lehet felvenni.

Lehet-e csak kamerát hozzáadni a fiókhoz?

  • Igen, lehet.

Lehetséges-e távoli konfiguráció A HIK-CONNECT platformon?

  • A távoli konfiguráció abban az esetben lehetséges, ha a megfelelő port továbbítást elvégeztük és elvégeztük a leírásban leírtakat.

Lehetséges-e egy HIK-CONENCT fiókot több iVMS klienshez (iVMS-4200) illetve mobilklienshez hozzáadni?

  • Igen, lehetséges.

Hogyan lehet megosztani a telepített és regisztrált eszközöket?

  • A www.ezvizlife.com oldalon be kell jelentkezni és a „Friend management” menüpontban tudjuk megosztani az eszközöket. Csak olyan személlyel tudjuk megosztani az eszközöket aki szintén rendelkezik EZVIZ vagy HIK-CONNECT fiókkal.

Hol találom a „Device Serial”számot (9 db számjegy)?

  • Az eszköz dobozán található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az eszközön található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az SADP program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • iVMS-4200 program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • Az eszközök webes-felületén az „Általános információk” menüpontban.

Hol találom a „Verification Code”-ot?

  • Az eszközön található azonosító matricán „Verification Code: ABCDEF” formátumban.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat-> Speciális -> Platform hozzáférés menüpontban.
  • Kamerák esetében a 5.4.5 FW-től kezdve létrehozható Platform hozzáférés beállítása alatt.

Hol találom az eszköz QR-kódját?

  • Az eszközön található azonosító matricán.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat > Speciális > Platform hozzáférés menüpontban

Honnan tudom letölteni a HIK-CONNECT alkalmazást?

  • Android: Play Áruház.
  • Apple: App Store.

forrás:RIEL

Tartalom megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next