jelszo-visszaallitas-hikvision

Jelszó-visszaállítás Szóljon hozzá

Segédlet HIKVISION eszközök elfelejtett jelszavának visszaállításához
1. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS FELTÉTELEI
Jelszó-visszaállítást a következő esetekben tudunk biztosítani:
  • Az eszköz/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.
  • Az eszköz/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta – ebben az esetben jelszó visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez.
  • Az eszköz/eszközöket nem viszonteladón keresztül vásárolta, vagy nem az előző pontban leírtak szerint szeretne eljárni – ebben az esetben a következőket kell tenni:
    • A kérelem során Ön kap egy egyedi azonosítót.
    • Készítenie kell egy fényképet az eszköz gyári címkéjéről, amit el kell küldeni részünkre
    • Nyilatkozatot kell tennie arról, hogy Ön jogosult a jelszó visszaállításhoz (küldünk egy linket a nyilatkozat kitöltéséhez)
    • A fénykép és a nyilatkozat birtokában ellenőrizzük a visszaállítási kérelmet
    • Amennyiben mindent rendben találunk, elküldjük a jelszó visszaállításhoz szükséges fájlt

Csak olyan terméknek állítjuk vissza a jelszavát, amely cégünk nyilvántartásában szerepel, minden más esetben a jelszó visszaállítási kérelmet el kell utasítjuk!

2. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS MENETE

Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja. A legújabb verzió honlapunkról letölthető a Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen. kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt!

2.1 Új firmware esetén

  • Mindig csak egy Export fájlt generáljon. Amennyiben elküldte részünkre a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó visszaállító fájl nem lesz érvényes.
  • Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e.
  • Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.

Export fájl generálása:

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert
  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  3. Jobb oldalt alul kattintsunk a „FORGOT PASSWORD” gombra.
  4. A felugró ablakban nyomjuk meg az „EXPORT” gombot.
  5. Válasszuk ki a kívánt mappát ahová az export fájlt menti.
  6. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  7. A mentett fájlt, és a „DEVICE SERIAL No.” küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
  8. A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.

Import fájl „.xml” beillesztése:

  1. A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.
  2. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  3. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  4. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  5. A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.
  6. Adja meg az új jelszót kétszer a „NEW PASSWORD” és a „CONFIRM PASSWORD” mezőkben.
  7. A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).
  8. Nyomjuk meg a „CONFIRM” gombot.
  9. Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszavunk.

2.2 Régi firmware esetén

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  3. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  4. A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki.
  5. A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
  6. Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.
  7. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  8. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  9. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  10. Írja be az általunk kapott kódot.
  11. Amennyiben a visszaállítás sikeres volt a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin

3. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK

3.1 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „GET KEY ERROR”

Lehetséges okok:

  • Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
  • Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert.
  • Amennyiben lehetséges frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.

3.2 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „RESET PASSWORD FAILD”

Lehetséges okok:

  • Többszöri export fájl generálása.
  • Az általunk kapott import fájl nem megfelelő.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk.
  • Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP szoftvert.

forrás:RIEL

Tartalom megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Tisztelt Ügyfeleink!

Cégünk a jelenlegi járvány helyzetre tekintettel minden óvintézkedést megtett.

Ezen időszak alatt ügyeleti rendszerben fogunk elsősorban dolgozni. A helyszíni munkákat fokozott odafigyeléssel, megfelelő egyéni védőfelszereléssel és fokozott elővigyázatosság mellett folyamatosan ellátjuk.

Kérem ne vegyék udvariatlanságnak, ha kollégáink nem fognak kezet, illetve egyéb óvintézkedéseket is betartanak mindenki érdekében.

Az ügyeleti időszak alatt az irodában csak korlátozott ideig tartózkodunk kérdés vagy probléma esetén elektronikus úton a már ismert elérhetőségeken illetőleg az alábbi telefonszámon vagyunk elérhetők:

műszaki ügyekben: 06-20-332-7867
adminisztrációs ügyekben: 06-20-468-5069

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next