jelszo-visszaallitas-hikvision

Jelszó-visszaállítás Szóljon hozzá

Segédlet HIKVISION eszközök elfelejtett jelszavának visszaállításához
1. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS FELTÉTELEI
Jelszó-visszaállítást a következő esetekben tudunk biztosítani:
  • Az eszköz/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.
  • Az eszköz/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta – ebben az esetben jelszó visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez.
  • Az eszköz/eszközöket nem viszonteladón keresztül vásárolta, vagy nem az előző pontban leírtak szerint szeretne eljárni – ebben az esetben a következőket kell tenni:
    • A kérelem során Ön kap egy egyedi azonosítót.
    • Készítenie kell egy fényképet az eszköz gyári címkéjéről, amit el kell küldeni részünkre
    • Nyilatkozatot kell tennie arról, hogy Ön jogosult a jelszó visszaállításhoz (küldünk egy linket a nyilatkozat kitöltéséhez)
    • A fénykép és a nyilatkozat birtokában ellenőrizzük a visszaállítási kérelmet
    • Amennyiben mindent rendben találunk, elküldjük a jelszó visszaállításhoz szükséges fájlt

Csak olyan terméknek állítjuk vissza a jelszavát, amely cégünk nyilvántartásában szerepel, minden más esetben a jelszó visszaállítási kérelmet el kell utasítjuk!

2. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS MENETE

Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja. A legújabb verzió honlapunkról letölthető a Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen. kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt!

2.1 Új firmware esetén

  • Mindig csak egy Export fájlt generáljon. Amennyiben elküldte részünkre a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó visszaállító fájl nem lesz érvényes.
  • Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e.
  • Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.

Export fájl generálása:

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert
  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  3. Jobb oldalt alul kattintsunk a „FORGOT PASSWORD” gombra.
  4. A felugró ablakban nyomjuk meg az „EXPORT” gombot.
  5. Válasszuk ki a kívánt mappát ahová az export fájlt menti.
  6. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  7. A mentett fájlt, és a „DEVICE SERIAL No.” küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
  8. A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.

Import fájl „.xml” beillesztése:

  1. A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.
  2. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  3. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  4. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  5. A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.
  6. Adja meg az új jelszót kétszer a „NEW PASSWORD” és a „CONFIRM PASSWORD” mezőkben.
  7. A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).
  8. Nyomjuk meg a „CONFIRM” gombot.
  9. Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszavunk.

2.2 Régi firmware esetén

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  3. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  4. A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki.
  5. A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
  6. Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.
  7. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  8. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  9. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  10. Írja be az általunk kapott kódot.
  11. Amennyiben a visszaállítás sikeres volt a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin

3. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK

3.1 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „GET KEY ERROR”

Lehetséges okok:

  • Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
  • Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert.
  • Amennyiben lehetséges frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.

3.2 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „RESET PASSWORD FAILD”

Lehetséges okok:

  • Többszöri export fájl generálása.
  • Az általunk kapott import fájl nem megfelelő.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk.
  • Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP szoftvert.

forrás:RIEL

Tartalom megosztása:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Hibabejelentés
close slider
[]
1 Step 1
Hibajelentés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Kép feltöltése (a hibáról)
Kérjük, hogy írja le részletesen a hibajelenséget
0 /
Previous
Next
Árajánlatkérés
close slider
[]
1 Step 1
Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi adatlapot:

Hol található az ingatlan?

Város
Megye
Irányítószám
Utca / Házszám
Rendszer kiválasztása
Egyéb rendszer
Szolgáltatás kiválasztása
Elérhetőség
Cégnév / Név
Telefonszám
E-mail cím
Fájl feltöltése
Fájl feltöltése (alaprajz)
Kérjük, hogy írja le részletesen az elképzeléseit
0 /
Previous
Next