- Az eszköz/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.
- Az eszköz/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta – ebben az esetben jelszó visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez.
- Az eszköz/eszközöket nem viszonteladón keresztül vásárolta, vagy nem az előző pontban leírtak szerint szeretne eljárni – ebben az esetben a következőket kell tenni:
- A kérelem során Ön kap egy egyedi azonosítót.
- Készítenie kell egy fényképet az eszköz gyári címkéjéről, amit el kell küldeni részünkre
- Nyilatkozatot kell tennie arról, hogy Ön jogosult a jelszó visszaállításhoz (küldünk egy linket a nyilatkozat kitöltéséhez)
- A fénykép és a nyilatkozat birtokában ellenőrizzük a visszaállítási kérelmet
- Amennyiben mindent rendben találunk, elküldjük a jelszó visszaállításhoz szükséges fájlt
Csak olyan terméknek állítjuk vissza a jelszavát, amely cégünk nyilvántartásában szerepel, minden más esetben a jelszó visszaállítási kérelmet el kell utasítjuk!
2. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS MENETE
Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja. A legújabb verzió honlapunkról letölthető a Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen. kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt!
2.1 Új firmware esetén
- Mindig csak egy Export fájlt generáljon. Amennyiben elküldte részünkre a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó visszaállító fájl nem lesz érvényes.
- Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e.
- Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.
Export fájl generálása:
- Nyissa meg az SADP segédszoftvert
- Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
- Jobb oldalt alul kattintsunk a „FORGOT PASSWORD” gombra.
- A felugró ablakban nyomjuk meg az „EXPORT” gombot.
- Válasszuk ki a kívánt mappát ahová az export fájlt menti.
- Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
- A mentett fájlt, és a „DEVICE SERIAL No.” küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
- A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.
Import fájl „.xml” beillesztése:
- A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.
- Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
- Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
- Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
- A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.
- Adja meg az új jelszót kétszer a „NEW PASSWORD” és a „CONFIRM PASSWORD” mezőkben.
- A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).
- Nyomjuk meg a „CONFIRM” gombot.
- Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszavunk.
2.2 Régi firmware esetén
- Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
- Jelölje ki a megfelelő eszközt.
- Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
- A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki.
- A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre info@alarmzona.hu
- Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.
- Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
- Jelölje ki a megfelelő eszközt.
- Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
- Írja be az általunk kapott kódot.
- Amennyiben a visszaállítás sikeres volt a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin
3. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK
3.1 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „GET KEY ERROR”
Lehetséges okok:
- Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót.
- Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
- Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.
Lehetséges megoldások:
- Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét.
- Zárja be majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert.
- Amennyiben lehetséges frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.
3.2 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „RESET PASSWORD FAILD”
Lehetséges okok:
- Többszöri export fájl generálása.
- Az általunk kapott import fájl nem megfelelő.
- Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
Lehetséges megoldások:
- Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk.
- Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni.
- Zárja be majd nyissa meg újra az SADP szoftvert.
forrás:RIEL